Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 21 No. 42 (2024): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
Vol. 21 No. 42 (2024): Cuaderno de Pedagogía Universitaria
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v21i42
Published:
2024-07-16
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Lourdes Natalia Guzmán Taveras
4-6
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Artículos científicos
Micro-story writing with artificial intelligence support
Faustino Medina
7-24
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Uses of Artificial Intelligence in Academic Writing: Experiences of University Students in 2023
Adriana Patricia Díaz-Cuevas, Julián David Rodríguez-Herrera
25-44
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Improving Academic Writing: Exploration of the Socio-Affective Dimension
Julián David Rodríguez-Herrera, Sarah Camila Yela-Narvaez
45-69
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Transmedia Reading with Leaders of the cerros del Almendral in Valparaíso
Angélica Pacheco Díaz, Claudia Aravena Molina
70-86
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Attitudes Towards Integral Sexual Education of Teachers in Yucatan
Valeria del Rosario Estrella Bote, Cecilia Chan Arceo, Rossana de Guadalupe Achach Cervera
87-102
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Relationship Between Emotional Intelligence and Coping with Stress in Teachers
Hirrael Santana, Águeda Peña Solí
103-121
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Pedagogical Practices in Biology Teachers Training: Challenges and Opportunities left by the Pandemic
Verónica Corbacho, Pedro De Carli
122-138
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Program of Neurodidactic Strategies for the Stimulation of Executive Functions in University Students
Juana Sánchez Serrano-Sánchez, Ana Julia Suriel, José Luis Escalante
139-151
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Demystifying the use of neuromyths in education
Diego Grasselli de Lima
152-169
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
From Secondary to Higher Education: factors and good practices
Rossely Secundina Alcántara Piña, Antonio Pantoja
170 - 179
PDF (Español (España))
HTML (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English