Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 29 (2018)
Vol. 15 No. 29 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v15i29
Published:
2018-01-31
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial no. 29
Cuaderno de Pedagogía Universitaria CPU
2
PDF (Español (España))
Ventanas abiertas a la pedagogía universitaria
The importance of emotion in learning: Proposals to improve student motivation
Aránzazu Elizondo Moreno, José Víctor Rodríguez Rodríguez, Ignacio Rodríguez Rodríguez
3 - 11
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Graduate satisfaction with respect to professional training
Addy Rodríguez Betanzos, Ashanti Pérez Medina
12 - 30
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Ecos desde las facultades
The role of tutors in writing undergraduate theses
Lucía Del Carmen García Jorge
31 - 43
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Development of soft skills and the use of the Learning Management System in the preparation of practical projects in a telematics engineering introductory course
Víctor Manuel González Holguín, Julio Augusto Ferreira Tavera, Ana María Barranco López
44 - 53
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Pasos y huellas
Entrevista a la profesora Ysa Bisonó
Cuaderno de Pedagogía Universitaria CPU
54 - 56
PDF (Español (España))
Reseñas
Notas bibliográficas
Rosa Alejandra Liz Reynoso
57 - 60
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English