Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
HOME
About
About the Journal
Editorial Team
Submissions
Privacy Statement
Current
Archives
Announcements
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 30 (2018)
Vol. 15 No. 30 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.29197/cpu.v15i30
Published:
2018-07-19
Full Issue
PDF (Español (España))
Editorial
Editorial
Cuaderno CPU
2
PDF (Español (España))
Artículos científicos
Proof-readers: a key resource in the phd thesis writing process
Laura Colombo
3-11
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Memes as analysable discourse in the classroom
Faustino Medina
12-21
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Valuation by the student of the learning strategy through research projects against
María Julia Diz López, Margarita Valcarce Fernández, María del Rosario Castro González
22-36
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Architectural interventions in the environment: Teaching and learning strategies that develop students’ environmental awareness
Orisell Medina Lagrangge
37-54
PDF (Español (España))
Socratic Mastery and citizen democratization; a possible remedy to the disorientation of the current academy
Joan Enric Campà Molist
55-66
PDF (Español (España))
HTLM (Español (España))
Pasos y huellas
Entrevista al profesor Fernando Arturo Russell Duarte
Cuaderno CPU
67-69
PDF (Español (España))
Reseñas
Reseña del libro El Aprendizaje-Servicio en educación superior
Cuaderno CPU
70-72
PDF (Español (España))
Voces de nuestros lectores
Voces de nuestros lectores
Cuaderno CPU
73
PDF (Español (España))
Make a Submission
Make a Submission
social networks
Directorios y Bases de Datos
Databases & Diretories
Current Issue
issn
ISSN 1814-4152 (online)
ISSN 1814-4144 (print)
Language
Español (España)
English