Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • HOME
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Submissions
    • Privacy Statement
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 30 (2018)

Vol. 15 No. 30 (2018)

					View Vol. 15 No. 30 (2018)
DOI: https://doi.org/10.29197/cpu.v15i30
Published: 2018-07-19

Full Issue

  • PDF (Español (España))

Editorial

  • Editorial

    Cuaderno CPU
    2
    • PDF (Español (España))

Artículos científicos

  • Proof-readers: a key resource in the phd thesis writing process

    Laura Colombo
    3-11
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Memes as analysable discourse in the classroom

    Faustino Medina
    12-21
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Valuation by the student of the learning strategy through research projects against

    María Julia Diz López, Margarita Valcarce Fernández, María del Rosario Castro González
    22-36
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))
  • Architectural interventions in the environment: Teaching and learning strategies that develop students’ environmental awareness

    Orisell Medina Lagrangge
    37-54
    • PDF (Español (España))
  • Socratic Mastery and citizen democratization; a possible remedy to the disorientation of the current academy

    Joan Enric Campà Molist
    55-66
    • PDF (Español (España))
    • HTLM (Español (España))

Pasos y huellas

  • Entrevista al profesor Fernando Arturo Russell Duarte

    Cuaderno CPU
    67-69
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Reseña del libro El Aprendizaje-Servicio en educación superior

    Cuaderno CPU
    70-72
    • PDF (Español (España))

Voces de nuestros lectores

  • Voces de nuestros lectores

    Cuaderno CPU
    73
    • PDF (Español (España))

Make a Submission

Make a Submission

social networks

 Academia

Directorios y Bases de Datos

Databases & Diretories

Scielo

Google Scholar

EBSCO

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

issn

ISSN 1814-4152 (online)

ISSN 1814-4144 (print)

Language

  • Español (España)
  • English

Pontificia Universidad Católica Madre y Maestra (PUCMM), Centro de Desarrollo Profesoral (CDP). Santiago y Santo Domingo, República Dominicana.  Contáctenos.

 
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.